11.43 this is me

vad heter du? Caroline
vilket stjärntecken är du? tvilling
vilken årgång är du? 88
vart bor du? Hässleholm, Skåne
bott utomlands? nej, men är på väg och flytta utomlands!
flyttat antal gånger? tre gånger (upp till Örebro, till en annan lägenhet i Örebro och sen till Hässleholm igen)
vart skulle du vilja bo? det vet jag inte, än
yrkesval? media
hur lång är du? 165 cm
hur mycket väger du? 47 kg
hårfärg och frisyr? just nu, brunt och mellanlångt
ögonfärg? blå ungefär
mest nöjd med? mina ögon och mage
minst nöjd med? att jag är så liiiten och inte kan gå upp i vikt
skostorlek? 37
glasögon? bara linser, glasögon är på gång dock
har du några piercingar/tatueringar? bara hål i öronen, fyra stycken
vad är du beroende av? människor jag älskar
vilket land kommer du i från? Sverige
vilken sorts lypsyl använder du? haha en jäkla massa olika
vad tror du på?
att man kommer sjukt långt med att se på världen med ödmjukhet och bemöta andra människor med respekt
har du nåt husdjur? ja, en katt som heter Bond
vad bor du i? just nu i villa

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0