10.59 HEMMA

HEJ!

nu har jag avverkat fem hektiska dagar på resande fot. jag har haft en underbar resa, underbar underbar underbar.

idag har jag tusentals saker och ta itu med.
jag ska bland annat inställa mig i kön hos Skatteverket och hämta ut personbevis, skicka iväg ett registerutdrag till polisen, posta mitt beställningsformulär till Cultural Care och förbereda mig inför (förhoppningsvis) ett samtal från familjen jag blivit matchad med. de borde ringa inom de närmsta dagarna!

förresten, när jag var i London blev jag matchad med en familj (en ensamstående mamma) med två tonårspojkar och en lite yngre flicka. dessa bodde i NY men de tackade nej till mig och ringde därför aldrig. jag är ganska lättad över det för två tonårspojkar är inte det roligaste kanske..
NU har jag dock blivit matchad igen, den här gången i San Francisco. wow! familjen låter underbar så jag hoppas verkligen att dem ringer..

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0