00.00 Florida DAG FYRA


tidigt på morgonen begav vi oss mot Orlando och DisneyWorld.


efter vi checkat in på hotellet begav vi oss mot den första parken, Animal Kingdom. DisneyWorld i Orlando består av fyra parker som vi besökte allihop. ni får ursäkta att jag ser ut som om jag slängt på mig kläderna bak-och-fram och inte har sett en spegel på ett år. men jag skyller på halsfluss och att väcklarklockan ringde 04.30 samma morgon.




vi såg olika shower, här är "The Lion King". B var skiträdd och höll händerna för ansiktet..


maffigt!


något av det bästa på hela Animal Kingdom var ett stort safari vi åkte. man åkte i öppna lastbilar/bussar. riktigt häftigt och komma så nära alla djur.










ett lejon började uträtta sina behov precis när vi åkte förbi. för R och N var detta bland det coolaste de såg på hela dagen, HAHA.


på en dag avverkade vi hela parken. vi var helt slut efter första dagen och i brist på sovplats på väg hem från parken till hotellet somnade N så här i B's vagn. HAHAHA.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

vilka fina bilder, paegojan är så fin. hur kan man sova som n gjorde? krya på dig puss

2010-04-20 @ 08:32:36
Postat av: Manilla

HÄFTIGT! och lejonet var ju bara för ball, snacka om tajming, haha!

2010-04-20 @ 09:48:12
URL: http://barfotaunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0