00.34 lights will guide you home

idag har varit en sådan himla bra dag!
när jag började vid 10-tiden var B redan jättetrött och slumrade in redan en halvtimme senare. vi hade bilen hela dagen då min värdpappa just nu inte jobbar. jag och B passade då på och köra och handla efter hans nap (då mina värdföräldrar befann sig på vaka då en släkting gått bort) och sen körde vi till Donkan där vi åt Chicken Nuggets, vilket han älskar. han var såååå duktig, snäll och go. uppförde sig exemplariskt. sen fick vi köra hem och möta upp N och R vid skolbussen. redan vid 17 kom mina värdföräldrar hem igen och då sa min värdpappa att jag kunde sluta. WOW, det har inte hänt många gånger att jag slutat så tidigt.. vi åt middag tillsammans allihopa, vilket händer ytterst sällan. hade sedan tid och dra till mallet men kom hem tomhänt. ingenting som föll mig i smaken konstigt nog. unnade mig nya doften från Victorias Secret istället, så jag har något "nytt på mig" i helgen. köpte även nytt schampoo idag (Bed Head Dumb Blonde). det var 10 månader sedan sist. vet ni vad jag gav för det (400 ml)? 10 dollar. alltså typ 70 svenska kronor. crazy.

förresten, här kommer lite bilder från i lördags då jag var ute och powerwalkade. grönt och fint är här!



gatan ovanför gatan jag bor.






lite hus. och i högra hörnet ser ni spåren av den stora stormen för typ två månader sen.


ännu mer hus. mest för din skull, pappa.


här ser ni vårt ganska nygbyggda grannhus. inte det lilla huset direkt. det stor dock tomt eftersom det byggdes mitt i finanskrisen och ingen har väl råd och flytta in där. går säkert på ett x antal miljoner.

Kommentera här
Postat av: Caroline

Kul att få se omgivningarna lite, det får man inte se så mycket av i au pair bloggarna annars! Fina hus runt omkring, miljonvillan skulle man inte tacka nej till =) Det verkar som att du jobbar och sliter rätt mycket, hur ser ditt schema ut egentligen? ha det bra!

2010-04-29 @ 10:08:04
URL: http://snuzzle.blogg.se/
Postat av: Pappa

Snygga hus!

2010-04-29 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0