00.17 måndagnatt

jag sitter här och är skitirriterad. halsen kliar och näsan rinner. en trevlig rethosta på det. har varit förkyld i en vecka.

eftermiddagen idag blev toppen! min värdpappa tog B och körde till Long Island så jag hade bara N och R hemma. gud vad underbart det var. farligt underbart. tänk vad mycket lättare det skulle vara med bara dem två och inte en galen och envis 2-åring som skriker 90% av sin vakna tid? vi körde till parken och barnen lekte i en och en halvtimme medans jag och Jessica satt på gungorna och snackade skit. det är SÅ det ska vara. haha. jag behövde verkligen detta för B är krävande på många sätt och tyvärr får jag sällan tid för bara tvillingarna. tid de kan uppskatta och spendera med mig, verkligen vara med mig, och inte bara tid då allt måste fokuseras på B.

nu ska jag och min jävligt jobbiga kliande hals försöka sova lite.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0