00.20 hooked on a feeling

hej från andra sidan Atlanten.

ännu en dag har gått. vi har varit och handlat, lekt ute och ätit chinese food. ikväll drog jag och Jessica till Target. köpte bland annat något väldigt amerikanskt, disinfection wipes (bästa som finns! finns det i Sverige?) allting är "antibacterial" här. till och med body wash.

när vi kom hem och körde upp för uppfarten mot mitt hus såg jag en ÄCKLIG possum (PUNGRÅTTA!!!!!) på väg över uppfarten. det var det äckligaste jag någonsin sett. den rörde sig segt framåt och såg ut som en grå köttfärslimpa. kommer drömma mardrömmar inatt.



urk.

idag frågade min värdmamma mig hur jag trivdes här och sen sa hon något i stil med "vi tycker så mycket om och ha dig här och barnen älskar dig, de ser dig som sin storasyster. vi vill gärna att du förlänger ett år till" WOW. ett år.. att förlänga mitt år här finns i tankarna men ett år vetitusan. sex månader känns lite mer lagom. vi får se helt enkelt.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

fy vad äcklig den bilden var ,gojan var mycket trevligare. ska du stanna i usa eller? puss

2010-04-22 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0