21.37 hej igen

vilken helg!

i fredags blev det bio, "The Last Song". mycket mycket mycket bra. typisk tjejfilm.
i lördags vart det upp tidigt för och babysitta Jessicas två pojkar mellan 9-14. väl hemma igen blev det tidig middag och ut på ärenden. hämtade upp Jessica och kort därefter sladdade Sara in på uppfarten. partyt kunde börja! vi hade skitroligt på vår lilla förfest här.. like it. vid elva skjutsade min värdpappa oss till stationen (Sara uttryckte även sin glädje över låtarna som spelades på radio "LADY GAGA IS THE SHIT") och sen var det all in på Manhattan som gällde. vi tog taxi till Hudson Terrace som ligger between 11th and 12th ave, alltså precis nere vid vattnet. like it. kön var aplång när vi kom dit (no like) men vi gled smidigt in när vi av en slump haffade Makke nere vid ingången. perfekt. en massa dans och drinkar senare och på väg vidare i natten stöter vi på en svensk i hissen. han var (håll i er nu) från Kristianstad och jobbade i New York som retuscherare åt bland annat ELLE, Vouge och så vidare. vi hängde på honom och hans två vänner till en svartklubb någonstans. haha! där gick det verkligen utför så sen blev det Donkan och morgontåget hem. vid 7-tiden landade jag i min säng imorse. idag har jag mest sovit och kört downtown med Jessica och käkat pizza.



kanonhelg! och bättre blir det. på torsdag dyker två bekanta ansikten upp här från Sverige. Joel aka Gurkan och Macce! LIKE IT. tänk och inte ha sett ett enda bekant ansikte på nästan ett halvår? så nästa helg blir det party vill jag lova.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0