22.27 inte min dag idag heller

igår var verkligen inte min dag. extrem sömnbrist.

idag har inte heller varit min dag riktigt. hade barnens farmor här någon timme i eftermiddags. höll på och explodera ett tag då. jag har stått och lagat en BRA och GOD middag, så kommer hon hit och gör Mac n' Cheese till ungarna en timme innan middag. tydligen duger ingen annan mat än pasta (italienare..)
och imorse fick jag reda på att jag måste rycka in och jobba TIDIGT lördagmorgon. fan. jag som tänkte sova ut och ladda upp inför eftermiddagen/kvällen då vi ska iväg på äventyr på vattnet (berättar mer om det sen). sen kommer min värdmamma och frågar om jag kan jobba söndag också, men nej, där får det fan vara stopp. kommer ju hem sju på morgonen på söndagar när jag festat i the city. dessutom ska jag jobba två fredagskvällar i rad, nästa och nästa igen. nåja det får väl gå. men helgerna är liksom helig tid för mig.

dessutom krånglar internet som vanligt så mitt i ett avsnitt Brothers&Sisters la allt av och nu går det inte igång igen.

och så har det regnat hela dagen. MEN, B har varit glad och på kanonhumör och det har räddat dagen.

Kommentera här
Postat av: evelina

jag förstår exakt hur du känner! Man vill ibland bara skrika nej men säger snällt ja. Kul att läsa din blogg! :)

2010-04-27 @ 05:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0