23.12 senaste nytt

jaha. då har jag välkomnat lite halsont igen. it goes around här i huset liksom. tror inte det är halsfluss den här gången dock.

onsdag idag och min värdmammas lediga dag som ni borde veta vid det här laget. jag började vid 10.00 och B somnade kort därefter och sov till 14.30! han håller på och få en stor bamsekindtand så han är lite off på alla vis. baby Mia var här idag som vanligt så jag tog ut henne och njöt av solen lite. hon är 8 månader, världens sötaste bebis och barnens kusin. vid 16-tiden när twinsen kommit hem från skolan och baby Mia blivit hämtad åkte vi till mataffären. där handlade vi två stora vagnar med mat (har inte hunnit handla upp oss från stormen förrens nu) så där smälldes några hundra dollar. hem med maten snabbt och sedan drog vi iväg och åt. min värdpappa kom inte hem förrens sent så vi passade på och festa till det. hämtmat äter vi MINST en gång per vecka och äta ute blir varje helg. dock brukar vi inte lyxa till det med att åka iväg i veckan så det var mysigt! Route 22 är kanon. vi var inte hemma förrens närmare 21.00 idag och att börja göra läxorna med två femåringar då var inte det lättaste, men det gick. riktigt mysig kväll iallafall.

pjuh. snart helg igen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0