23.31 Florida DAG TVÅ, TRE och FYRA

dag två och tre i Florida låg jag hemma och sjuk i halsfluss så finns inte mycket och rapportera där. pencillinen jag åt var ganska stark så vart helt groggy från och till.

dag fyra var jag någorlunda på benen igen så vi drog till beachen.






så härligt!




precis efter vi tagit ett dopp dyker en svart skugga upp i vattnet och rätt som det är sticker en jäkla fena upp! haha jag ställde mig rätt upp och bara "eeeeeeeeeeeh", sen började fler och fler ställa sig upp och samlas nere vid vattnet. har ringat in en mörk skugga långt ut där, när hajen var på väg ut igen. han vände ganska snabbt nämligen.

när vi var i Key West gick jag och N ut på en brygga, längst ut var där en skylt som varnade för "Jumping Sharks". wildlife you know. såg dock ingen krokodil när vi körde genom Everglades. såg dock skyltar längs vägen som varnade för att krokodiler kunde korsa vägen. inga jävla rådjur här inte ;)



har sååå fina strandbilder med barnen, men inget jag vill dela med mig av här. när jag kommer hem blir det bildspelskvällar för nära och kära.

Kommentera här
Postat av: manilla

ser fram emot bildspelskvällar! <3

2010-04-15 @ 10:15:22
URL: http://barfotaunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0