23.41 vardagsinlägg

lite kortare dagar just nu än de senaste fyra månaderna.
tackar vi för.

N kom hem från skolan idag och var lugn som en filbunke. tog tempen på honom, jodå feber. han bad om och få gå och lägga sig så sen spenderade han eftermiddagen i sängen. gav honom lite medicin framåt kvällen och så blev han piggare. hoppas jag inte drar på mig något skit till helgen nu alltså.

är jäkligt trött och jag tror det beror på allergitabletterna jag börjat äta. räcker inte bara med nässprayet längre. och om jag endå är inne på mina krämpor så har jag fått nästan olidligt ont i hälarna. antagligen för att jag aldrig har tid och sitta ner utan bara springer omkring. inlägg i skorna nästa eller? just nu går jag på tå, precis som B.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0