01.14 shine like gold, buzz like a bee

baby im home!
jag är äntligen hemma i CT efter nästan tre veckors resande. jag har hunnit med och hälsa på i Sverige, pussa på min älskade katt, festa till det rejält med världens bästa Petra (kan inte med ord beskriva vår vänskap och hur jävla glad jag är som har dig!) min älskade Tilda fick barn mitt i allt, en underbar liten gosse. jag har hunnit komma tillbaka till USA och besöka åtta delstater på en vecka, besöka Las Vegas, Grand Canyon och en massa annat. varit med om flygdrama och åkt på helgkurs långt ute i skogen. fan vilka bra veckor! jag ska berätta om allt och jag LOVAR och visa bilder. bland annat på en av alla grizzlybjörnar jag stötte på uppe i bergen i Wyoming/Montana.

imorgon är det jobb som vanligt och jag kan knappt bärga mig till lördag. det pirrar i hela kroppen. lördag är min och Nicks dag, ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääntligen. jag har väntat i tre månader så några dagar till är piece of cake.

och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är och vara tillbaka i USA och jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna lämna. kanske stannar jag för alltid? möjligt.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0