23.58 back in CT

jag och min värdmamma skålade nyss med ett glas vin. vi är två nervvrak efter flygningen ikväll. allting gick superbra tills precis när vi ska landa på La Guardia (New York) och är KNAPPT EN JÄKLA METER ifrån marken så tvärvänder planer och styr RAKT UPP I LUFTEN IGEN. jag börjar vrida och vända på mig och kolla två rader bakåt där mina värdföräldrar satt med två av barnen, de bara nickar och ler lite konstigt och säger "everything is fine". haha, tänkte bara ja säkert, min värdmamma är lika flygrädd som jag.. haha. det hann gå tusen tankar genom huvudet och när vi svängde rakt in över Manhattan och jag ser Empire State Building och allt torna upp sig brast det för mig. FAN vad rädd jag var! efter en stund säger kaptenen att vi var tvungna och avbryta landningen (jo tack..) för att det var ett plan på landningsbanan.. eeeeeeeeeeeeeeeh ja. andra landningen gick dock bättre och självaste kaptenen kom ut och hälsade på alla innan vi gick av.. nu ska jag inte flyga på evigheter.

jag är iallafall tillbaka i CT tills imorgon då jag drar på kurs hela helgen. ja det är ingen lugn stund här just nu. men jag återkommer nästa vecka. puss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0