00.07 part 2







ja då kör vi en runda till. den berömda granen vid Rockefeller Center, än en gång. förra julen trodde jag inte att jag skulle stå här ännu en gång. ikväll åkte jag och Jennie in till the city och myste vid granen och åt god pasta i Greenwich Village. mysigare kväll får man leta efter!

dessutom har kylan kommit, vinterjackan åkt på och jag tror det väntas snö. borde kanske nämna att huset är julpyntat så det står det härliga till. granen är på plats. när blev det vinter? när blev det jul? så fort en julsång spelas på radion byter jag kanal. jag förnekar vintern för igår var det ju typ sommar.

hade en kanonkväll igår med musikal och party. blev dock inte många timmars sömn så har lite och ta igen nu om man säger så.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0