00.19 breathe again

ikväll har jag haft en sån kväll jag har behövt i flera månader. bara stanna hemma, kolla på tv, läsa lite, slappa.. jag är fortfarande inte helt hundra. magsjuka(?) i början på veckan och förkylning på det.

läser på Aftonbladet att Bellagio i Las Vegas har blivit rånat på miljoner.. satt precis och kollade ikväll på rum där. underbart hotell! dyrt men det är det värt. tror det är det hotellet jag gillade mest av de jag besökte när jag var där. sen läser jag även att en seriemördare "går lös i New York" och så visar dem en bild på Empire State Building och Chrysler Building. haha. dessa mord har skett ute på Long Island som tillhör DELSTATEN New York. sånt stör man sig på för det är en ganska bra skillnad på New York City och resten av New York.

måste tipsa om denna låt som jag hörde i ett avsnitt av Brothers&Sisters ikväll. fin!

blev ett väldigt osammanhängande inlägg ikväll. men det är nog lite så jag känner mig nu också. för första gången under mina tretton månader här saknar jag Sverige. jag vill vara närmre min familj och mina vänner. jag älskar mitt liv här, flänga runt i NYC och ta det för givet men jo jag saknar nog Sverige lite faktiskt. att bara vara svensk liksom. iallafall för ett tag.

nej jag måste i säng nu, det blir alltid så sent.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0