01.05 close the deal

herrejisses vad mycket jag hunnit med ikväll. var off redan 19.30(!!) så drog ut till mallet, mötte upp Sara och Pernille för kaffe och cheesecake på Barnes&Nobles/Starbucks. har inte sett Sara på flera måååånader. skitdåligt av oss. sen var jag amerikansk och drog till Target klockan 22 på kvällen. körde sen iväg hemåt (just nu kör jag olagligt. mitt internationella körtkort har gått ut så kör endast på mitt svenska. men ska antagligen göra uppskrivningen för mitt amerikanska körkort i veckan, håll tummarna!) stannade förbi ATM drive-in:en (japp. vi har drive-in för bankomaten här) det är sjukt bekvämt. kom hem och blekte tänderna lite, haha. tog en snabbdusch, städade upp lite, betalade räkningar och kollade mailen. mycket effektiv kväll.

nej jag måste sova nu men jag är så uppe i varv. tänker alldeles för mycket för det händer ju alldeles för mycket. i somras skrev jag "jag både har kakan. och äter den." jag har lärt mig en läxa iallafall. JA, det går och både ha kakan och äta den. men bara för ett tag. och det var jävligt värt det. tror jag.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0