00.52 sköna torsdag?



kom precis hem ifrån Butterfield. vi tog någon öl (börjar bli en torsdagsvana?) och hängde med Jon. en kille jag träffade ute i September eller något och som vi även hängde med förra helgen. det är han ni ser som blåser upp luftmadrassen, haha, från Lucia-videon. riktig amerikansk kille.

amerikanska killar är såååååå annorlunda mot svenska. det är helt sjukt!

vet inte varför jag inte berättar sånt här egentligen. detta är ju det roliga med mitt liv här borta. alla människor jag träffar.. finns mycket och många och berätta om. när jag läser igenom min blogg vet jag själv vad jag menar med olika saker och vilka jag syftar på. alla människor som gör mitt liv här borta nämns aldrig, vilket egentligen är synd. vi får se om jag släpper lite mer dirty details.

godnatt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0