21.58 Juldagen



vad fick då Caroline i julklapp i år?
har man världens bästa värdföräldrar eller vad?

jo, under granen imorse låg det en iPad. jag har legat i sängen hela dagen och pillat med denna leksak. sen drog vi på lite julfirande hos en av mostrarna. vart spännande! lite drama i garaget blev det och en stor nyhet meddelades. en av systrarna till min värdmamma ska äntligen gifta sig med sin Carl. han friade idag! :) så det blev champagne och allt. det är faktiskt det enda jag gjort hela eftermiddagen, druckit vin och champagne haha.

nu är Pernille här och vi ska ut och ta några drinkar. jag säger ju att julen här är ingen myspyshögtid som hemma.

(ringer er imorgon, mamma och pappa)

Kommentera här
Postat av: Tilda

Tjuho! Jag älskar min iPad! Hur många gig?

2010-12-27 @ 08:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0