22.39 chapter two

efter en söndag med min bättre hälft Jessica, lite julklappsinhandling (nu är jag nog nästan klar!) och sedan en eftermiddag spenderad i sängen framför tvn kan jag sammanfatta söndagen som en perfekt sådan. idag har jag inte lidit av sviterna efter för mycket dricka kvällen innan utan istället av de tjugofem blåmärken jag har på knäna och nedåt. hur man lyckas med det tänker jag inte tala om men det är inget jag rekommenderar någon och testa på.

hade världens bästa kväll. efter allt drama senaste månaderna var detta den bästa julklappen jag kunde få. vi började kvällen hos Jennie, fortsatte downtown med lite drinkar och en timme senare blev jag upphämtad och sladdade iväg utan mina tjejer. hemlisar hemlisar. ramlade in i Jessicas säng vid 3-tiden. crazy crazy. behöver jag säga att när det är party här borta finns det inga hämningar? vi lever verkligen livet och kul har vi utan tvekan.


;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0