22.52 i passed!

idag hade jag uppskrivning och det gick galant. fem minuter och tjugo frågor. mitt amerikanska körkort är förhoppningsvis snart i hamn. vilket skämt den amerikanska uppskrivningen var jämfört med svenska.. syntestet var ju ett ännu större skämt. "bär du linser just nu? eller glasögon vanligtvis?" nej svarade jag och så var det bra med det. och där stod jag med linser i och gjorde ett galant syntest. haha. grejen är att om man har linser eller glasögon sätter dem det på körkortet och hamnar du i en olycka i framtiden kan dem använda detta emot dig.. USA och deras försäkringar ni vet.

blir en lång dag imorgon och inte nog med det är det pappas födelsedag!

Kommentera här
Postat av: ¨TILDA

GÖTT med amerikanskt körkort, honey! Du fi´xar det lätt!



I miss you.¨¨

2010-12-04 @ 23:05:11
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0