23.43 klappat och klart

spenderade kvällen på mallet med min extra-lillasyster, R. haha. det var faktiskt mysigt, vi två tjejer, på mallet tillsammans. hon är bara 6 år gammal men hon vet precis vad hon vill ha och inte. skönt med egentid med barnen ibland, speciellt tvillingarna som jag inte spenderar så mycket tid med som jag gör med lille B. inhandlade de sista julklapparna så nu är allting klappat och klart.

Julafton imorgon! (för er hemma i Sverige är det tidig Julaftonsmorgon.. jag är så avundsjuk!) vi kommer inte öppna paket här imorgon, det gör vi på Juldagsmorgon. eller ja, jag och mina tjejer kommer ju göra på svenskt vis och ha lite julklappsutdelning imorgon. vem ska vara tomte?


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0