21.24 hej och hå

ingen längre bloggning idag. nu ska jag sätta på en film och försöka ladda upp mentalt. imorgon varnar dem för snöstorm så alla skolor har stängt. förra veckan höll skolan stängt hela förmiddagen - för att vi fått cirka 3 centimeter snö under natten. dem är inte kloka här. hysterin som råder här nu är ungefär och likna med att jorden möjligtvis kan gå under imorgon. nåväl, alla tre odjuren blir alltså hemma och min värdmammas lediga dag blev som vanligt ingen ledig dag utan nu måste hon rycka in och jobba. yes. nu måste jag tänka lite positiva tankar för just nu är det enda som existerar i min hjärna hur jävla mycket jag hatar denna jävla snön.


(mamma och pappa. jag hör förhoppningsvis av mig på torsdag)

Kommentera här
Postat av: Emma

Måste säga att din blogg är jättebra!!!

2010-02-10 @ 04:08:11
URL: http://imadollface.blogg.se/
Postat av: Victoria

Lycka till imorgon gumman! :) jag brukar satta alla mina 3 framfor tvn med en varsin glass i handen, det brukar funka ganska bra! till en borjan i allafall, haha :) jag forstar inte denna hysteri over lite sno, sjalv ar man ledig och det tackar jag gud for!! jag hade nog gatt o hangt mig annars. NYC pa fredag?

2010-02-10 @ 04:33:59
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Elin

men ojoj, haha, otroligt vilken hysteri :O

2010-02-11 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0