22.55 come on

jag har ingen blogglust alls men imorgon lovar jag och köra på igen.



dagen har varit bra. hela förmiddagen ville jag dock bara härifrån men det blev bättre när tvillingarna kom hem. nu ska jag försöka ta nya tag och göra det bästa av situationen. har beslutat mig för att om det händer igen, som hände i lördags, så kommer jag åka hem till Sverige direkt eller göra en re-match. det här är och har varit bland det värsta jag varit med om, kanske någonsin.

imorgon kommer Jessica hit och barnen ska ha playdate. det ser jag fram emot!

Kommentera här
Postat av: Caroline

Hej, vad är det som har hänt? Är detta något man själv kan tänka på som au pair? är i match nu, och skulle inte vilja råka ut för nått som man inte räknat med...Hoppas det blir bättre för dig vad det än nu är. Låter inte som om du varit med om nått kul iaf. Ha det bra och hoppas det blir bättre för dig!

2010-02-03 @ 12:47:16
Postat av: Johanna fd klasskompis

Usch vad är det som hänt egentligen? Låter ju jättetråkigt! :(

2010-02-03 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0