23.48 shitty shitty but better

okej. jag haft haft ett helvete och varit skitledsen. ni som vet varför vet varför. tackar mina fina vänner här för allt och min älskade familj hemma i Sverige. love you. hade inte klarat detta utan er.

idag har jag och Johan spenderat dagen på IKEA (vi shoppade lite välbehövligt, sen blev det massa svenskt ätbart inhandlat och köttbullar med lingonsylt på det. dock äter de potatismos istället för kokt potatis till) vi drog sedan vidare för att försöka hitta Yale University. efter ett x antal felkörningar, omvägar och annat så hittade vi fram. riktigt coolt och ha varit på campus iallafall. vi tog även en tur in i det stora biblioteket som var öppet för allmänheten.

när jag kom hem räddade Jessica min kväll och vi drog till Route 22 och åt lite god middag.

nu ska jag lägga mig i min säng med mitt nyinköpta täcke och påslakan och med min dator som nu har en perfekt liten plats på sin laptopbricka.




tunnbröd, daim, ahlgrens bilar, gifflar, marabou choklad, kexchoklad, ballerina kex..

Kommentera här
Postat av: Emelie

Köpte du ett täcke? :O Hur ska du få hem det när du ska hem till sverige? :P

2010-02-01 @ 09:58:02
URL: http://www.emelieakerlund.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hej!

Tråkigt att du har varit nere. Hoppas du är på väg upp igen. Du verkar ha många fina vänner o familjen(den i sverige) vet jag att den är fin.

Önskar dig en trevlig dag. Ha det gott

Kram Rebecca.



PS. Vet du om det finns någon hello kitty bakform där hos er? Finns inte här. Letar förbrilt. Ds.

2010-02-01 @ 12:38:49
Postat av: isabella

GÖTT! kan bara tänka mig vilka cravings man får för svenska saker, även om man hittar annat som är gott där borta. tror minsann att jag ska gå bort till ica och köpa gifflar nu :) kul att se hur du har det där borta btw. take care, kompis!

2010-02-01 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0