00.05 onsdag var det

fan vilken tråkig dag. sjuka barn och jag har gått i pyjamasbyxor hela dagen. när min värdpappas tvillingbror kom hit ikväll skrattade han och sa "hade jag vetat det var pyjamasparty hade jag tagit med mig pyjamasen"..

iallafall. kvällen blev bättre. vi beställde hem chinese food (vilket vi gör minst en gång i veckan). idag var det extra gott. efter det hängde jag med min värdpappa ut. vi drog till Home Depot (som Woddy hemma) och handlade isolering och grejer till ett hus han äger och ska renovera för och sen hyra ut. när vi skulle köra därifrån med den gamla vanen så är batteriet dött. haha.. nåväl det löste sig. vi har varit runt överallt ikväll, kom inte hem förrens 22.30. efter vi storhandlat så säger min värdpappa "du kör hem." en lättnad att få köra bil efter två och en halv månad ska jag säga er. vi har haft riktigt trevligt ikväll! han är riktigt rolig faktiskt min host dad. är jäkligt glad jag hamnat i den familj jag gjort. de är verkligen down to earth och enkla att umgås med. jag börjar verkligen känna mig som en i familjen.

dags och sova nu, gnite!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0