23.04 bli inte alltför avundsjuka nu!

idag spenderade jag och Emilia några timmar på Manhattan. åh vad bra det var!

vi åkte taxi en hel del, besökte SoHo och Chinatown och tog även en sväng inom Century 21 (varuhus med tex plånböcker från Lacoste/Ralph Lauren/Guess/Tommy Hilfigher för 200 kr, Helly Hansen-jackor för 300, halsduk från Versace för 300 kronor osv osv ligger precis next to Ground Zero).

men vet ni vad jag köpte? jo ett par nya Converse för 240 kronor. Sverige kan ju slänga sig i väggen där alltså. skulle man ge 700 kronor för ett par Converse, som dem kostar hemma? ALDRIG I LIVET. dessa var på rea men Converse här i USA ligger på mellan 40-50 dollar beroende på affär, mycket billigare än hemma. jag fick mina för 30 dollar.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0