23.14 blod

idag har jag skurit av mig en bit av pekfingret och bränt mig på ugnen, för andra gången den här veckan. det roliga med att jag skar mig är att jag gjorde det på vårt nya knivset som jag och min värdmamma stod och packade upp igår. på varje kniv stod det en varning om hur vassa dem är och vi skämtade till och med om det..

vad tror ni händer idag? jo jag skär av en 7x5 mm bit av pekfingret (hur djupt vågar jag inte ens gissa på). det låter inte mycket men jag kan tala om att det blödde så in i.. i tre timmar pumpade det ut blod. när tvillingarna kom hem från skolan fick jag både kramar och pussar av N, han tyckte synd om mig haha.


försökte ta en bild. gick sådär. nu ska jag plåstra om mig igen sen gå och lägga mig, är nog säkrast så.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Vad sa din värdmamma om detta?

2010-01-21 @ 08:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0