23.24 frågor och svar

det droppar in lite frågor då och då.

Caroline
, jag har mejlat dig.

Emma, nej jag har inte hemlängtan. vissa dagar skulle jag göra vad som helst för att få krama mamma och pappa, bråka med min syster, ta ett glas vin med goda vänner. men någon hemlängtan? nej. jag trivs utmärkt i USA och skulle kunna bosätta mig här utan tvekan. :)

Sofia, jag tror inte att mina värdföräldrar tycker något speciellt om att jag festar. jag dricker alltid vin eller öl på släktmiddagarna. inget konstigt! jag är ju 21 och det är den lagliga åldern för att få köpa alkohol ute på nattklubbar och i liquor stores här i USA.

Kommentera här
Postat av: Sofia

okej, tack så mycket för svaret :) hoppas din tid i usa blir fortsatt bra!

2010-01-14 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0