23.39 thursday

idag har varit en mycket bättre dag än igår!

B och jag var ute i en hel timme (rekord på långa vägar) i 45 minuter ville han dock bara gunga, haha. mina armar var spaghetti i slutet av och ha stått och puttat fart på honom.

när jag slutade ikväll gick jag rakt upp på mitt rum och la mig i ett varmt bad med en svensk VR som jag köpte nångång i November innan jag åkte och som jag inte läst än. min nya iPod som jag fick i julklapp av min värdfamilj har ju högtalarfunktion, så musik hade jag också. då kändes den här torsdagen genast riktigt bra. imorgon är det sista jobbdagen för veckan och jag slutar nog redan 16.30(!) om allt går som det ska.




nu är det dags och gå och lägga sig här borta i USA. försöker verkligen påminna mig själv varje dag om att jag faktiskt bor och är i USA nu.. tiden går så fort. det här är verkligen det bästa jag någonsin gjort (och då menar jag inte passa-barn-grejen utan att vara här, bo ett stenkast ifrån NYC och få uppleva så mycket nytt hela tiden. det väger upp allt)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0