23.49 vissa dagar är bättre än andra

idag är det helgdag i USA, Martin Luther King, Jr Day. jag har dock jobbat som vanligt och har haft tvillingarna hemma från skolan. det har varit en bra dag faktiskt. i eftermiddags kom Jessica hit med sina två charmtroll. jättetrevligt! vi vart ute och hoppade på studsmattan med alla barnen och sen åt vi middag tillsammans. jag gjorde en slags italiensk pastarätt (vad annars).

sen kom min värdpappa hem. R ville bestämt bada i mitt badkar ikväll för jag är den enda som har ett vanligt badkar här i huset (vi har två vanliga duschar, ett badkar och ett bubbelbadkar). tur nog är ju mitt badkar "inglasat" så hon kunde plaska runder hur mycket hon ville. det är alltid skönt och spendera tid med bara en av barnen när man är "off duty". självklart blir det att jag spenderar mest tid med R, hon är tjej och det blir att hon kommer mer till mig än vad N gör.

imorgon är det vanlig dag och tvillingarna är i skolan. jag börjar dock inte förrens 10.30, skönt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0