23.50 sammanfattning

sovmorgon idag men jag vaknade redan halv nio. öh. vaknade dessutom upp till värsta vinterlandskapet, fy fan. sen har det varit jobb och slit.

bra kväll dock med Jessica. vi drog till Mallet och gjorde av med lite pengar (mamma läs inte vidare) jag köpte en väska (JA JAG ÄLSKAR VÄSKOR) på rea faktiskt, ska visa den sen. behövde även en vinter-fest-jacka tills imorrn. fick den för endast 20 dollar när jag kom fram till kassan, helt galet men rean är överallt. det tackar vi för. sen drog vi hem till mig och bokade ett hostel för imorgon. vi ska in till the city för party och tänker stanna över natten. inget morgontåg tack och lov.

hörs imorrn.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0