23.47 my second love





tänk att det snart är ETT ÅR sedan jag och Manilla var i London?
fan vilken rolig resa det var. precis en resa i stil med oss, haha.

London är verkligen en av mina favoritstäder.. men sen jag kom till NYC har allting bleknat i jämförelse. NYC är min stora kärlek. jag är kär! får fjärilar i magen bara jag tänker på magin där på Manhattan..

kan knappt bärga mig tills jag kommer hem och jag och Manilla kan sitta i soffan, dricka en flaska vin och prata skit. det har ju hänt en del sen sist. ser att sista Martin&Martin är precis den helgen jag är i Sverige.. en galen natt i Åhus kanske? jäklar. från NYC till Åhus.. det pirrar ju ännu mer i magen. om man aldrig varit borta så här länge från hem, nära och kära så är det nog oerhört svårt och förstå känslan jag har nu. jag är så nervös över och komma hem. jag tror jag kommer få en chock när jag sätter min fot i vårt hus, får pussa min katt.. jag får nästan lite panik av bara tanken. wow! (såg nyss att det är en Black Tower på bilden. det måste jag ha när jag kommer hem)

life is good.

Kommentera här
Postat av: manilla

CAN'T WAIT! London var awesome! Snart time att börja planera en ny resa tycker jag allt! Oh du, det ska bli en grym natt i åhus :D

2010-07-15 @ 22:04:22
URL: http://barfotaunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0