23.01 tillägnat

jag måste tillägna detta inlägg min hostdad. han är för jävla bra han alltså.

ikväll hämtade jag och Jessica honom på tågstationen. efter ungefär fem meter i bilen börjar han helt otippat prata om "blommor och bin". vilket känns några år försent dock, men vi är ju i USA så.. jag och Jessica skrattade så vi grät. hans bästa kommentar var "God made us horny at this age"... HAHAHAHAHA alltså jag kan inte sluta skratta. sedan pratade han om aids och prostituerade i Asien och att man inte bör ligga runt. han får nog öva lite på detta snack tills R är redo för det känner jag. det var dock det absolut roligaste detta år.

amerikanare är för sköna alltså.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0