23.18 always on my mind

jag läser att det är student hemma nu och det slog mig nyss att det är tre år sedan jag själv stod där på trappan i Tivoliparken och skrek ut min lycka. jag är nöjd med åren som gått minsann. jag har förverkligat en dröm jag haft länge, som jag lever nu och det är inte fy skam. tre år av en massa frihet och äventyr. precis som jag vill ha det.


jag och min älskade mormor. älskar och saknar dig mormor ♥ du är världens bästa!


en tolvtimmars jobbdag idag också. jag har redan jobbat mina 45 timmar den här veckan (enligt visumreglerna får man som aupair inte jobba mer än 45 timmar i veckan) så vi får se vad det hela slutar på. imorgon blir det beachen med alla barnen, sista jobbdagen innan två veckors semester. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0