23.30 this is how we do it..



bildbevis!

Midsommarfesten vi trillade in på i fredags var helt oplanerat..
i Soho står vi och dividerar hur vi ska göra med kvällen när en amerikansk kille kommer upp till mig och frågar om vi letar efter den svenska Midsommarfesten (som för övrigt var en privat fest). jag svarar nej. han insisterar på att vi borde gå dit iallafall. så det gör vi. in kommer vi och den första jag möter är Caroline Winberg. jaha det var ju lite coolt ändå. tills Marcus Schenkenberg helt plötsligt går förbi vårt bord och jag nästan trillar av stolen. var ju givetvis tvungen och ge mig ut på jakt.. haha. efter ett tag får vi kontakt med en något full Schenkenberg.. men galet trevlig sådan! vi stod och pratade en bra stund och innan vi drog vidare var vi givetvis tvungna och ta en bild, bara för bevis.

dumt nog fick vi hans mejladress (privata) men den gick in genom ena örat och ut genom det andra. kanske lika bra det. haha.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0