23.01 tisdag

nu är vi ju äntligen inne i Mars och jag kan numera gå runt i endast fleecetröja utomhus (ja, lyxigare än så klär jag mig inte när jag jobbar). eller ja, i fredags kom det ju en 30 cm snö men mycket har smällt bort nu och som ni vet är vädret här tokigt. ena dagen har vi 10 plusgrader och nästa dag snöstorm.

en timme innan skolbussen kom idag ringde det från skolan. var hundra på att någon blivit sjuk men när fröken började fråga efter föräldrar så blev jag orolig. tydligen var det bara N som hade betett sig illa och nu satt hos rektorn. HAHA! fem år gammal. så han har spenderat HELA kvällen på sitt rum.
tog tillfället i akt och fyllde upp mitt badkar åt R och B. R blev överlycklig men B blev livrädd. han gillade inte badkaret alls. vi fick även besök av S (tjejen vi var på 7års kalas hos) och hennes mamma Sofia (som är min värdmammas kusin). jättehärliga båda två! vi bestämde iallafall att barnen ska börja ha playdates. hon är så jäkla cool Sofia. 40+, hemmafru.

nu ska jag kolla något avsnitt av världens bästa serie.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0