23.57 i stormens spår


all mat som fick kastas från kyl och frys efter fem dagar utan ström


tennisbanan går inte och vistas på. lägg märke till trädet som hänger över nätet.. trädgårdsmästarna har blivit extrainkallade efter stormen för och städa upp.





det här var bara lite av vilket elände stormen ställde till med.
är ledsen för min riktigt dåliga uppdatering, men igår kom vi hem vid elva på kvällen. jag somnade direkt och sen började jag jobba vid 09.00 imorse. fyfan. brukar vanligtvis börja 10.30 och förstår inte varför det inte blev så idag men men. var ganska irriterad då faktiskt efter och ha jobbat tre dagar dygnet runt. imorgon börjar jag också lite tidigare än vanligt 08.30 (mardrömsvecka. tvillingarna är hemma hela veckan och N är lika hopplös som vanligt. att ha honom hemma hela dagar är en säker väg att hamna på psyket så småningom.) dessutom åker vi ju till Florida på lördag så allting går i ett. nu är dessutom R sjuk i någon halsinfektion plus feber (B som smittat) så jag är till hundratioprocent säker på att jag kommer ligga sjuk i Florida. snackar vi dessutom halsinfektioner så är det min specialité. nej gud vad negativ jag lät nu men jag är så slutkörd i kropp och huvud så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

(mamma och pappa. jag hinner inte ringa imorgon (ungarna tar kål på mig) men tydligen ska vi inte åka förrens 11.30 till flygplatsen på lördag så jag ringer vid 14-15tiden er tid om det går bra? kommentera!)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0