23.08 kickar

svänger in och säger hej. måste se senaste avsnittet av Gossip Girl och sen behöver jag sova. upp 8 imorgon och iväg på class.. ta körtkort igen trodde jag sören inte att jag skulle behöva göra mer än en gång i livet men där ser man.

barnen är hos farmor och farfar. mina värdföräldrar åker upp till huset i Vermont imorgon. det innebär ett tomt hus lördag och söndag vilket självklart innebär fest och galenheter. den här helgen kommer alla hem från college (pga Thanksgiving nästa vecka) så det blir säkert fullt drag ska ni se. behöver lite kickar som jag hade i somras. leva-farligt-kickar. leva-på-gränsen-kickar. utamana-ödet-kickar. leva-livet-kickar. håll tummarna.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0