00.06 you love until you don't

kan ni förstå att jag har bott i USA i snart ett år? ett år sedan jag lämnade Sverige. att jag var hemma en vecka för en sisådär tre månader sen känns helt overkligt. Sverige är okej och lämna, för dit kommer jag alltid igen men tanken på och lämna USA är jobbig. kommer jag nånsin se dessa människor igen när jag väl åker hem? bara tanken på att jag inte längre kommer vara berättigad och bo här får mig och må illa.

jag vill inte tänka den tanken. fy!! fy fy fy. drygt en sex månader kvar att njuta av detta bekymmerslösa liv. eller ja, mer än "ska jag köpa den, den eller den tröjan eller alla tre?".



ikväll var jag och köpte hostmedicin och då måste man visa leg. killen i kassan trodde nog seriöst att mitt svenska körkort var ett falskleg haha. nu har jag iallafall knarkat ner mig så jag förhoppningsvis får sova en natt. natten till idag låg jag med hjärtklappning, hostade så jag höll på och spy och knarkade ner mig med astmamedicin. det har hållt på så här ett par veckor så kan slå vad om att jag ligger inne med en lunginflammation. perfekt nu när min health insurance håller på och gå ut! dags och förnya.

godnatt på er.

Kommentera här
Postat av: Charlotte

Hej snygging!

Du är nominerad till veckans blogg hos mig.

Nu sätter röstningen igång!

Kram

2010-11-11 @ 19:47:04
URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0