22.42 hat

jag är så jävla arg just nu. arg. arg. arg. arg.

tänkte uppdatera er om helgen men den sprang iväg, ingen sömn, class, party och full fart. barnen kom hem ikväll så jag fick jobba från 17 (jaha?) och helt plötsligt blev det en hel natt och hela dagen imorgon också. väckning, skicka iväg till skolan och hela köret. jag tror jag kommer kollapsa, seriöst. jag har inte sovit ordentligt på VECKOR. det är inte lätt med tre barn och ett helt hushåll och sig själv.. jag har inte ens ett eget liv just nu.

iallafall. så helgen sket sig totalt och jag tänker gråta hela natten nu för jag är så jävla trött och besviken på allt och alla. lördagkväll var ganska nice men jag åkte hem tidigare än resten av gänget, allt blev totalt kaos och som grädden på moset hade Nick hackat min facebook, eller ja loggat in på mitt konto då han tydligen sparat mina inloggningsuppgifter. fick varningsmejl och det visades exakt varifrån det loggats in.. orkar bara inte.

jag är så jävla förbannad just nu på en massa skitsnack och helvete.
fast klippet här nedan gör mig lite gladare. jag och Jennie lekte Baywatch här hemma igårkväll. vad hade man gjort utan alkohol?


Kommentera här
Postat av: TILDA

Haha. Tokiga Caroline. Det får mig att sakna dig massor! Puss!

2010-11-23 @ 17:37:41
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0