23.06 helgen och lite sånt

jag hade barnen själv från torsdagmorgon till lunchtid runt lördag. resten av lördagen tillbringades i sängen tills jag och Jessica gav oss ut på alkohol- och matjakt. det gick bra och vi åkte hem, käkade frallebullar(!) med skinka och drack öl. haha. sen hoppade Jessica in i twinsens dusch och jag i min, lite mer dricka på det, ett glatt telefonsamtal, musik och galna danser i min säng så var vi på topp! vi var riktigt taggade måste jag säga. blev en kanonbra kväll med dans på scenen, lite spanska, GTs och sånt där. senare på natten trillade vi in genom min dörr och jag började värma rester och nästa jag minns är att jag vaknar upp bredvid Jessica och inser att jag inte hostat en enda gång sen jag intog första alkoholhaltiga drycken. sen i lördags har jag mått tio gånger bättre än de senaste veckorna.. hostan bara försvann typ. alkohol löser allt!


vi drack Ed Hardy-vin!



igår tog vi en snabbis upp till IKEA. åt köttbullar och köpte en massa godis och GIFFLAR. mums.

idag vaknade jag upp till att en liten tjej står och skriker mitt namn på nedanvåningen. barnens kusin var här (magsjuk) och lämnad utan att jag visste om det. kul. min värdmamma hade tagit de andra barnen till skolan och lämnat henne här. tyckte sååååå synd om henne. kom på alla håll på henne och hon låg typ i fosterställning så ont i magen hon hade. hennes mormor har fått ha henne senare idag men jag är så jäkla irriterad på att ta hit en magsjuk kusin när vi har tre barn här som antagligen kommer ligga magsjuka inom den närmsta tiden nu.. och gissa vem som kommer få ta den skiten? så idiotiskt. spritade hela huset efter hon lämnat så håller tummarna.

har varit runt och sprungit ärenden med B heeela dagen så är helt slut. blir lite Gossip Girl nu. söndagskvällen blev ju inte heller helt lugn. vi drog ut på en nightclub i Stamford, utsikt över hamnen.. riktigt nice! blev lite dricka, men även ännu en sen kväll och efter och ha varit lite krasslig plus heltidsmamma senaste veckan har jag en del sömn och ta igen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0