23.13 ooooorkar inte

fick sova några få timmar inatt. vid midnatt valde B och somna, för och sedan vakna ett par gånger under natten. mina hostattacker på det och det blev inte många timmars sömn innan klockan ringde lite innan 7 imorse. han har varit uppe sen dess innan han däckade i bilen vid 21-tiden ikväll. twinsen är nu också i säng och jag satte mig precis ner.. och jag hör B ropa redan. jag oooooooooorkar inte. hur kan den ungen inte sova mer än några timmar åt gången? nåväl. en natt till, imorgon lämnar jag över ansvaret till nästa stackare.

B har varit på sitt sämsta humör idag men det blev iallafall ett besök på biblioteket och sedan stranden (vi har haft 17 grader varmt och soligt idag!) vi njöt av utsikten av Manhattan-skyline och att slippa allt vad jacka, halsduk och vantar heter. eller åtminstone gjorde jag det. B skrek mest. kvällen blev toppen med pizza och film hos Jessica. såg knappt röken av barnen.

nu stänger jag ner här och försöker få lite sömn innan ungarna börjar droppa in.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0