00.30 i'm sure gonna give you a try

det blir fler och fler kvällar som jag tänker på Sverige. jag får ångest över att om drygt fem månader är detta över. som det känns nu kommer jag stanna här till sista möjliga dag. 14 Juni är sista dagen jag får vistas i USA (fan vad arg jag blir över det!) vadå får vistas? här är ju mitt liv? det är ju här jag och Jessica går ut och shottar tequila, jag åker och handlar på ShopRite, hänger på mallet och kör genvägar och vet vad gatorna heter. här gör jag planer för helgen och för nästa månad och har ett amerikanskt telefonnummer och security number och Bank of America bankomatkort. jag har inte ens ett svenskt bankomatkort längre. varför får jag då inte vistas här längre? här bor ju människor jag älskar och som betyder jättemycket.

det är knasigt det där. men just nu är jag här och det gäller och ta vara på det antar jag. vem vet vad som händer imorgon eller om några veckor? time will tell.

Kommentera här
Postat av: Lina

Varför får du inte stanna längre?

Om de kan erbjuda dig fortsatt jobb borde du väl kunna få stanna på arbetsvisum eller vad det heter.

2010-11-30 @ 09:25:40
URL: http://www.thehuligans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0