17.36 Stew Leonard's

idag har jag och barnen varit ute på lite kul. vi åkte till Stew Leonard's i Norwalk. typ en "farm-market"..det mesta är gjort och producerat på plats eller i närområdet. bröd, mjölk.. allting. de har lite djur där och nu under Halloween har dem en "hay ride". du sitter på en skrinda med hö och åker en spökrunda, haha. jättemysigt. barnen valde ju även ut pumpor. har varit första "riktiga" höstdagen som faktiskt varit lite småkylig.

snart blir det lite middag sen ska jag sätta dem framför en film. jag är sååå trött. lär bli en galet jobbig natt. B sover typ från midnatt till 05.00.. och vaknar upp femtioelva gånger därimellan. buhu.







Kommentera här
Postat av: manilla

Härliga bilder Carro!

2010-10-03 @ 10:00:17
URL: http://barfotaunge.blogg.se/
Postat av: Elin

ååh, jag vill bara träffa dig nu och krama om dig !!

2010-10-04 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0