23.00 stressigt

jag jobbar som en galning och ägnar kvällarna åt att skriva uppsats. så bloggen får lida ännu en gång, men snart är jag fri som en fågel igen. borde dessutom säga till om att jag jobbar liiiiiite för mycket men alla i samma situation vet att man bara inte orkar ta en sådan fight så jag bara sliter på.. älskar mina barn och försöker tänka att detta kommer vara slut om bara åtta månader, så jag njuter av tiden med dem. för jag vet att när det väl är över kommer jag sakna dem så otroligt mycket och längta tillbaka till denna tid.

nu ska jag titta på Gossip Girl som jag helt missat och försöka varva ner.

(påminn mig om att jag har mycket och uppdatera er om! Chicago, Las Vegas, Grand Canyon och allt jag besökt i somras. det kommer bilder, det kommer det kommer..)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0