23.19 en dag

where is this going?
thought I knew for a minute, but I don't anymore.

livet är lite kaotiskt här borta just nu.
tvillingarna började skolan idag iallafall, första klass. de är så stora nu! var riktigt mysigt och få vara med om det. jag var så stolt när jag hämtade upp dem i eftermiddags :)

har fått någon nackspärr ikväll så är halvt förlamad.
lär nog bli lite fortsatt segt med inlägg här. jag kan knappt vänta till helgen iallafall. ledig lördag-måndag och jag är ensam hemma! ååååååååååååååååååååååååååååh vad jag ska sova. på måndag firas Labor Day så för många är det långhelg fredag-måndag. härligt. Labor Day är typ "firandet" av att sommaren är slut och hösten är här. även om jag inte kallar 35 grader för höst, vilket är vad vi haft idag. älskar det! vill aldrig att värmen ska försvinna..

godnatt.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

hoppas allt är okej med dig. har ida hört av sig?

kram

2010-09-01 @ 10:40:04
Postat av: mamma eva

hoppas allt är bra med dig. har du hört av ida?

ring så jag vet vad jag ska skicka.

kram

2010-09-02 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0