23.25 just wanted you to know..

jag lever och mår bra, min nacke är bättre.

stack ut och sprang en runda ikväll, i 28 graders värme klockan halv åtta på kvällen. trodde jag skulle avlida och snubblade upp på uppfarten och la mig raklång ner.. nästan haha. känns skönt och röra på sig men jag har noll kondition. tror mormor har bättre kondition än mig.

imorgon ska jag åka in till the city för och rösta till Rikdsdagsvalet. spännande! bort med det blå. lovar och bli lite mer aktiv här i helgen. känns som den här bloggen behöver en uppfräschning.

Kommentera här
Postat av: Elin

åååh, jaaaa, bort med de blå nu! skönt att du är bättre :)

2010-09-03 @ 09:08:11
Postat av: S

ja det är rätt! bort med de blå!

2010-09-08 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0