23.29 THE monday

inte nog med en toppenhelg så hade jag en toppenmåndag också.
inga sura miner, inget skrik, inget gråt. tvillingarna, jag OCH B satt vid bordet och åt idag. B brukar oftast sitta i sin barnstol då han har egen "bricka" på den. men han är så sjukt duktig så han får nog permanent flytta över till bordet snart faktiskt. han sitter fint vid bordet, han varken kladdar eller spiller och äter över tallriken. det är mer än vad man kan be om när det kommer till mina 7-åriga tvillingar. idag hade vi iallafall en underbar eftermiddag. alla satt ner och åt, alla var glada, alla åt upp sin middag. det har aldrig hänt innan. vi satt kvar och myste, åt dessert och pratade om dagen. jag älskar mina ungar, men idag älskar jag dem ännu mer!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0