00.51 go go go



vi har fått en cheerleader i familjen! haha. världens sötaste också.

idag har jag försökt reda ut mitt liv. eller börjat dra lite i alla trådar iallafall. jag har skjutit mitt "riktiga" liv framför mig, verkligheten, och den börjar komma ikapp. jag har mindre än fyra månader kvar som au pair och jag MÅSTE bestämma mig för vad jag ska göra i höst. vad vill jag med mitt liv? vad vill jag satsa på? vad jag alltid brunnit för finns fortfarande där, men efter detta äventyr har jag lärt mig en hel del, förändrats och fått ett annat perspektiv på vad jag kanske bör prioritera istället.

vad som än händer och vad jag än tar mig för kommer aldrig detta försvinna. den bästa tiden i mitt liv. bara för att jag åker hem försvinner ju inte allt här borta. det är ju bara ett hav emellan. det känns nämligen som att vad jag än tar mig för efter detta, kommer det bli så blekt i jämförelse. kan jag ha roligare än så här? kan jag njuta av livet mer än vad jag gör nu?

jag har lite tid och tänka nu, fundera. jag står verkligen i ett av livets alla vägskäl.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0