23.22 time out



jag har en beundrare. N skriver små lappar till mig varje dag "i love you" och gör armband till mig. min älskade lille kille! när jag kom hit var twinsen nästan nyss fyllda fem år, nu är de snart närmre sju än sex.

idag var jag och B på sjukgymnastiken och kom försent. när jag kommer upp vid 10 går B fortfarande i pyjamas så jag får slänga på honom kläder och packa ner badbyxorna. drar iväg mot Greenwich och fastnar bakom varannat rödljus (och det är inte få rödljus på den vägen om man säger så..) kommer till sjukhuset och parkeringsgaraget är knökat. irrar runt i säkert tio minuter för och hitta parkering och får sen springa genom halva sjukhuset. tur att B är så stor nu att han kan springa själv. efter drog vi hemåt, B somnade på vägen så mötte upp x. drog sen hem så fort jag kunde och var effektivare än nånsin. rensade ut hela B's garderob, upp på vinden med för små kläder och ner med mer i passande storlek. nu har jag bara twinsens kvar. hann även med och baka bananabread, leka med B, laga middag, köra två maskiner tvätt och stryka skoluniformer.


dags och bädda ner sig.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0